Close

Google Translate

Choose language in the menu to the right.

Use Google to translate the web site.

We take no responsibility for the accuracy of the translation.

Google Translate Logotype
Sök

Vatten i Nässjö kommun

Bild

Vattentornet i Hembygdsparken, Nässjö, är uppfört 1963

NAV har hand om kommunalt vatten i Nässjö kommun. Vi ansvarar för att du ska få friskt och gott dricksvatten.

Det mesta vattnet kommer från sjöar. NAV renar och kontrollerar vattnet i vattenverk. Det finns 14 vattenverk i Nässjö kommun. Förutom vattenverk och vattenledningar har vi vattentorn. Där finns vattnet innan det kommer till din kran.

Bor du i lägenhet och betalar hyra ingår oftast vatten i din hyra. Bor du i villa, (i eget hus), så får du betala räkning för vatten och avlopp till NAV.

Läs mer om Vatten

Öppettider
Kundservice, Boda mm
Påsar för matavfall
Se var du hämtar nya
SMS-Påminnelse
Missa inte sophämtningen
Pågående arbeten
Det här gör vi just nu
Nässjö Affärsverk
Vilka är vi och vad gör vi?
Upphandlingar
Gör affärer med oss
Vitvaror
Beställ hämtning
Jobba hos oss
Har vi någon tjänst till dig?