Close

Google Translate

Choose language in the menu to the right.

Use Google to translate the web site.

We take no responsibility for the accuracy of the translation.

Google Translate Logotype
Sök

Gator och Parker

Inom NAV sköter vi om alla gator och parker i Nässjö kommun.

Detta gör vi bland annat:

  • Klipper gräs
  • Planterar och tar hand om alla blommor
  • Sopar och städar gator
  • Skottar snö
  • Tömmer papperskorgar
  • Ser till alla lekplatser

Är det något som inte fungerar bra? Ring till Nässjö kommun, tel 0380-51 80 00.

Läs gärna mer om vårt arbete med gator och parker

Bild
Bild
Bild
Sandupptagning
Öppettider
Kundservice, Boda mm
Påsar för matavfall
Se var du hämtar nya
SMS-Påminnelse
Missa inte sophämtningen
Pågående arbeten
Det här gör vi just nu
Nässjö Affärsverk
Vilka är vi och vad gör vi?
Upphandlingar
Gör affärer med oss
Vitvaror
Beställ hämtning
Jobba hos oss
Har vi någon tjänst till dig?