Close

Google Translate

Choose language in the menu to the right.

Use Google to translate the web site.

We take no responsibility for the accuracy of the translation.

Google Translate Logotype
Sök

Betala faktura till NAV

Bor du i lägenhet får du faktura för elöverföring från NAV. Läs mer vad elöverföring är 
Du får oftast faktura varannan månad från NAV, 6 fakturor per år.

Faktura för elhandel får du från Bixia eller något annat elhandelsföretag. 
För elhandel kan du teckna elhandelsavtal. Det finns många leverantörer att välja på. 
Om du inte tecknar elhandelsavtal får du ett tillsvidareavtal med Bixia om du bor i Nässjö.

Beroende på avtal och villkor kan fakturor för elen du har använt komma väldigt olika; varje månad, varannan månad eller var tredje månad.

På fakturan står "sista betalningsdag". Det innebär att den dag ska det belopp och de pengar som står på fakturan vara betalda till NAV.
Enklast löser du detta med Autogiro och/eller E-faktura.

Har du frågor om fakturor eller något annat är du välkommen att kontakta oss

Vi finns på Tullgatan 2 i Nässjö.

NAVs huvudkontor, Tullgatan 2, Nässjö

NAVs huvudkontor, Tullgatan 2 i Nässjö

Öppettider
Kundservice, Boda mm
Påsar för matavfall
Se var du hämtar nya
SMS-Påminnelse
Missa inte sophämtningen
Pågående arbeten
Det här gör vi just nu
Nässjö Affärsverk
Vilka är vi och vad gör vi?
Upphandlingar
Gör affärer med oss
Vitvaror
Beställ hämtning
Jobba hos oss
Har vi någon tjänst till dig?